1. Ambalați toate articolele în ambalajul original. Articolele cumpărate ca seturi trebuie returnate în seturi.
2. Scanați codul QR de pe eticheta coletului primit inițial.
3. Trimiteți coletul la adresa primită după ce scanati codul QR de pe pachetul original.
Clienții au dreptul de a returna orice articole achiziționate fără a defini motivul în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la momentul primirii respectivelor articole de la Vânzător sau de la reprezentanții Vânzătorului. Articolele pot fi returnate dacă sunt păstrate intacte, cu etichetele din fabrică și în stare impecabilă, gata de vânzare.
Pentru returnarea articolelor, Clienții trebuie să scaneze codul QR de pe cutia in care au fost livrare produsele.
Reguli privind returnarea și schimbarea articolelor cu defecte descoperite:
Clienții au dreptul să notifice Vânzătorul cu privire la orice defecte descoperite și să solicite rectificarea acestora în termen de 14 zile calendaristice de la momentul primirii Articolelor de la Vânzător sau de la reprezentanții Vânzătorului. Singura excepție sunt defectele cauzate de manipularea necorespunzătoare a Articolelor de către Client.
Clienții au dreptul de a refuza să ridice coletul și de a cere rambursarea banilor. În acest caz, Articolele trebuie returnate Vânzătorului, iar proprietățile lor de consum, etichetele din fabrică și starea gata de vânzare sunt păstrate.